dinsdag 24 maart 2009

Nieuwe tv campagne BRAVIA


Sony heeft voor zijn nieuwe televisiecommercial een bewegingsmachine gebouwd, gebaseerd op een zoetrope. Een zoetrope is een apparaat dat de illusie van actie creëert door een snelle opeenvolging van statische afbeeldingen. Kaká, de Braziliaanse topvoetballer van AC Milan en winnaar van de gouden schoen, speelt de hoofdrol en zijn vaardigheden worden gebruikt om de nieuwe 200Hz-technologie tot uitdrukking te brengen. De BRAVIA Z4500 full HD lcd-televisie beschikt over deze sport- en gamevriendelijke Motionflow 200Hz-technologie en toont de meest vloeiende acties van Kaká in de BRAVIA-drome. De Sony BRAVIA-commercials trekken altijd veel aandacht. In San Francisco waren er duizenden gekleurde stuiterballen. In Glasgow werden flats met verfkanonnen beschildert, in New York huppelde reusachtige Play-Doh konijnen. De tv-spot is geproduceerd door reclamebureau Fallon uit Londen en geregisseerd door Vernie Yeung. Hij regisseerde eerder video's van onder andere Kylie Minogue.

Geen opmerkingen: