donderdag 7 januari 2010

CES: Vernieuwde entertainmentervaring bij Sony


Sony komt in 2010 met een compleet nieuwe reeks van home entertainment-producten waarbij het nieuwe Monolithic Design Concept centraal staat. BRAVIA-televisies, Blu-ray Disc-spelers en Home Cinema-systemen zijn bijzonder esthetisch vormgegeven, waarbij de combinatie van design en technologie de huiskamer tot het centrum van home entertainment maken.
Monolithic Design verandert interieur en beleving Basis van het Monolithic Design is de minimalistische en functionele vormgeving. Strakke en vlakke oppervlakken van hoogwaardige materialen veranderen het beeld van home entertainment in de woonkamer. De vormgeving is gericht op de ultieme home entertainment-ervaring. De Monolithic Design BRAVIA-televisies en luidsprekers zijn licht gekanteld. De hoek van 6 graden levert het beste kijk- en luisterresultaat in de huidige woonkamers. Producten vormgegeven volgens het Monolithic concept leveren topprestaties als de apparatuur is ingeschakeld en het prachtige ontwerp verfraait het interieur wanneer de apparatuur is uitgeschakeld. Met de nieuwe home entertainment-producten van Sony is toegang tot online content en digitale diensten eenvoudig te verkrijgen via ingebouwde Wifi. Met behulp van de XrossMediaBar en een universele afstandsbediening is content te zoeken, te downloaden en te bekijken. Met BRAVIA Internet Video zijn de Sony televisies klaar om On-demand video’s van sites als YouTube direct op de televisie te bekijken zonder aan een pc verbonden te zijn. Online diensten als downloadbare widgets maken het mogelijk om real-time updates van onder andere Twitter, Flickr en Facebook direct op het scherm te zien. Naast YouTube zijn ook VideoDetective, Blip.tv, Podcasts Channel, Howcast, DailyMotion, Concierge, Epicurious, Style, ON Networks, Livestrong, GolfLink en Ford Models te gebruiken.

Geen opmerkingen: