Philips, de toonaangevende leverancier van televisies aan de hospitality
industrie, lanceert Philips MediaSuite. Deze nieuwe reeks op internet
aangesloten televisies bieden hotelgasten al het gemak van internet in hun eigen
hotelkamer.
Philips' MediaSuite televisies zijn de meest recente
toevoeging aan de portfolio van Philips producten die speciaal voor de
hotelsector worden vervaardigd. Hiermee krijgen hoteliers de mogelijkheid om hun
gasten op een kosteneffectieve en makkelijke manier via een aaneenschakeling van
NetTV apps interactieve services te bieden.
Uit pan-Europees onderzoek
onder bijna 7000 respondenten is gebleken dat meer dan de helft van de reizigers
(55%) de voorkeur geeft aan een hotel met internet televisie. Van de
ondervraagden gaf 92% aan altijd gebruik te maken van NetTV op de hotelkamer. De
meest gebruikte functies die naar voren kwamen, zijn: catch-up tv (39%), het
nieuws (17%) en het weer (11%) Als het gaat om hotel specifieke functies zijn
stadsinformatie (39%), conciërge diensten (16%) en vlucht informatie (10%) het
meest interessant voor reizigers.
Hotelgasten kunnen zonder hun eigen
laptop of notebook uit te moeten pakken genieten van toegang tot het internet.
Catch-up TV, online applicaties zoals het lokale weer en nieuws, Facebook en
Twitter worden toegankelijk door de televisie op de hotelkamer. De
afstandsbediening is speciaal ontworpen voor een intuïtieve navigatie door de
verschillende interactieve diensten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten