maandag 25 juli 2011

Philips lanceert MediaSuite

Philips, de toonaangevende leverancier van televisies aan de hospitality industrie, lanceert Philips MediaSuite. Deze nieuwe reeks op internet aangesloten televisies bieden hotelgasten al het gemak van internet in hun eigen hotelkamer.
Philips' MediaSuite televisies zijn de meest recente toevoeging aan de portfolio van Philips producten die speciaal voor de hotelsector worden vervaardigd. Hiermee krijgen hoteliers de mogelijkheid om hun gasten op een kosteneffectieve en makkelijke manier via een aaneenschakeling van NetTV apps interactieve services te bieden.
Uit pan-Europees onderzoek onder bijna 7000 respondenten is gebleken dat meer dan de helft van de reizigers (55%) de voorkeur geeft aan een hotel met internet televisie. Van de ondervraagden gaf 92% aan altijd gebruik te maken van NetTV op de hotelkamer. De meest gebruikte functies die naar voren kwamen, zijn: catch-up tv (39%), het nieuws (17%) en het weer (11%) Als het gaat om hotel specifieke functies zijn stadsinformatie (39%), conciërge diensten (16%) en vlucht informatie (10%) het meest interessant voor reizigers.
Hotelgasten kunnen zonder hun eigen laptop of notebook uit te moeten pakken genieten van toegang tot het internet. Catch-up TV, online applicaties zoals het lokale weer en nieuws, Facebook en Twitter worden toegankelijk door de televisie op de hotelkamer. De afstandsbediening is speciaal ontworpen voor een intuïtieve navigatie door de verschillende interactieve diensten.

Geen opmerkingen: