Vanaf deze week kunnen abonnees van de online tv-dienst NLziet met hun vragen terecht via Whatsapp. Hierdoor is er een extra kanaal aan de klantenservice van NLziet toegevoegd.
Tot en met eind september is de klantenservice van NLziet per Whatsapp in een testfase. Mocht deze vorm van klantenservice door de abonnees veel gebruikt worden, dan kan men vanaf oktober ook in het weekend met NLziet Whatsappen om vragen te stellen.
NLziet heeft de laatste maanden een aantal veranderingen doorgevoerd. Zo heeft de VOD-dienst, die een samenwerking is tussen de verschillende zendergroepen NPO, RTL en SBS, onlangs een nieuwe Android-app en een nieuwe app voor iOS uitgebracht; heeft de website een nieuw overzichtelijk jasje gekregen en heeft NLziet volledige ondersteuning voor Chromecast.
Tot en met eind september is de klantenservice van NLziet per Whatsapp in een testfase. Mocht deze vorm van klantenservice door de abonnees veel gebruikt worden, dan kan men vanaf oktober ook in het weekend met NLziet Whatsappen om vragen te stellen.
NLziet heeft de laatste maanden een aantal veranderingen doorgevoerd. Zo heeft de VOD-dienst, die een samenwerking is tussen de verschillende zendergroepen NPO, RTL en SBS, onlangs een nieuwe Android-app en een nieuwe app voor iOS uitgebracht; heeft de website een nieuw overzichtelijk jasje gekregen en heeft NLziet volledige ondersteuning voor Chromecast.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten