Het eind 2015 geïntroduceerde kanaal Ziggo Sport is voor 14 procent van de Ziggo-klanten een reden om bij de kabelaanbieder te blijven. Bij 3 procent van de klanten van andere aanbieders is het sportkanaal een reden om over te stappen naar Ziggo. Dat blijkt uit een meting van onderzoeksbureau Telecompaper op basis van zijn Consumer Panel in januari 2016.
Voor mannen is Ziggo Sport vaker een reden om bij de kabelaanbieder te blijven. Bijna een kwart van de mannen geeft aan dat Ziggo Sport een reden is om bij de aanbieder te blijven, tegenover bijna een tiende van de vrouwen (23 procent versus 8 procent). Bijna drie keer zoveel mannen als vrouwen geven aan veel naar Ziggo Sport te kijken.
Voor mannen is Ziggo Sport vaker een reden om bij de kabelaanbieder te blijven. Bijna een kwart van de mannen geeft aan dat Ziggo Sport een reden is om bij de aanbieder te blijven, tegenover bijna een tiende van de vrouwen (23 procent versus 8 procent). Bijna drie keer zoveel mannen als vrouwen geven aan veel naar Ziggo Sport te kijken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten