Het regent opnieuw klachten over telecomprovider Online.nl bij de Consumentenbond. Sinds 1 november zijn er ruim 200 klachten over deze provider binnengekomen. De Consumentenbond heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) over de nieuwe problemen geïnformeerd.
Veruit de meeste klachten die de Consumentenbond over Online.nl ontvangt op Klachtenkompas.nl gaan over de slechte dienstverlening van de provider. Klanten zitten dagen zonder internet, televisie of telefoon of de verbinding is weken instabiel. Daarnaast zijn er klachten over de prijsverhoging die de provider onlangs doorvoerde. Consumenten zouden daarmee sneller internet kunnen afnemen, maar velen merken op dat ze in hun woongebied technisch gezien niet eens die hogere snelheid kunnen krijgen. Tot slot zijn er klachten over de klantenservice met lange wachttijden en beloftes die niet nagekomen worden.
Online.nl liet in oktober 2016 weten dat het werkzaamheden aan zijn netwerk uitvoert en klanten overzet naar een nieuw netwerk. De provider beloofde problemen direct aan te pakken en deze uiterlijk 5 november opgelost te hebben.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten